❤F▲TIN FIFI▲N'S ❤




Study ! Exam isnin ni !!
Saturday 19 May 2012 ? 0 Budak Comel ?
Hey , Hello , Assalamualaikum ..
Minggu depan dah nak exam PPT (Peperiksaan Pertengahan Tahun ) 
geroh ? yes! memang pon .. seriously aku asyik pikir pasal exam je . aku taip ni pon terpikir2 jgak ni .. (tadi dah study la .)haha ..kalau keputusan aku terok aku kena turun kelas & kalau keputusan aku terbaek naek kelas . but aku taknak naek atau turun kelas .aku nak stay kelas aku je..hihi
But hari ni aku just study Bahasa Melayu je . Tentang novel 6:20 ,itu pon aku hafal nilai murni je .aku pon tak tahu nak hafal yg mane satu .sebab cikgu tak bagi ape2 information pon .so aku pon hafal je lha..
Lagi pon ckgu aku takde sebab dia dah bersaling .so ganti la ckgu laen .LOL
Banyak mata pelajaran yg kena study , BM | MATH | GEO | SEJARAH | SAINS | BI | P.ISLAM | K.HIDUP . Smua ni nak kena fokus 100% . ni kalau FAIL mampoii aku kena dengan ckgu .  kalau fail memang ada hadiah cikgu aku ckp . . Kadang2 kan aku takde mood nak study .K .but semua ni untuk masa depan aku jugak kan  .. ni baru PPT belom lagi PMR . okayy , semua pembaca sampai di sini saja saya ingin menaip .HIHI . kboiii . iloveyou :*

Study ! study ! study untuk kebaikan diri sendiri untuk berjayaJangan jadikan alasan lain untuk berjaya . kita boleh lakukan ! yeahhh .Harap dapat keputusan yang terbaik yang boleh membanggakan mak :))




▲Lots Of Smile For Readers & Thanks▲




Older Post . Newer Post